REKLAMA
Znaleziono 5645 wyników
Czy polski transport drogowy utrzyma pozycję lidera w UE?artykuł
Pokaż artykuł
Czy polski transport drogowy utrzyma pozycję lidera w UE?
300 miliardów euro. Według Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów co najmniej tyle trzeba inwestować w tabor i infrastrukturę, aby zrealizować plan objęcia transportu drogowego towarów w UE systemem handlu emisjami CO2. Na razie koszty ponoszą głównie przewoźnicy. Nowe stawki opłat drogowych oraz mniejsza liczba zleceń sprawiają, że sytuacja w tym sektorze jest coraz trudniejsza. Rosnące koszty prowadzenia biznesu zmuszają właścicieli firm w Polsce do restrukturyzacji lub zawieszenia działalności. Nastroje wśród przewoźników drogowych są złe, a branża transportowa bez wsparcia może niebawem znaleźć się na niebezpiecznym zakręcie.
firma
Pokaż firmę
Krisbud Sp. z o.o.
Trzebinia, 22 Lipca 58
[Warszawa] Biurowiec "Trigon House"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Biurowiec "Trigon House"
Warszawa, Włochy
Kamienica Wiedeńskainwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Wiedeńska
Poznań, Podgórna 11
 S17 Piaski – Łopiennikinwestycja
Pokaż inwestycję
S17 Piaski – Łopiennik
Piaski
Trend nearshoringu kieruje uwagę biznesu na Polskęartykuł
Pokaż artykuł
Trend nearshoringu kieruje uwagę biznesu na Polskę
Przez wiele lat europejski biznes przenosił produkcję do odległych lokalizacji, najczęściej koncentrując się na Azji i Pacyfiku. Ostatnie globalne zawirowania doprowadziły jednak do zakłócenia łańcuchów dostaw, ujawniając długość i złożoność procesów, dzięki którym pozyskujemy, transportujemy i konsumujemy różnego rodzaju produkty. Ponadto, coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój skłania firmy do przeanalizowania swoich strategii biznesowych. To naturalnie kieruje uwagę biznesu na nearshoring i… Polskę.
Drogi ekspresowe S10 i S11 – aktualny stan przygotowania i realizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Drogi ekspresowe S10 i S11 – aktualny stan przygotowania i realizacji
Obie te trasy skomunikują zachodnią i środkową część Pomorza z resztą kraju. Droga ekspresowa S10 stanowić będzie najkrótsze połączenie drogowe Szczecina z Warszawą, z kolei S11 ułatwi dojazd z Kołobrzegu i Koszalina do miast wchodzących w skład konurbacji górnośląskiej. Dzisiaj sprawdzamy stan przygotowania i realizacji tych dwóch kluczowych połączeń drogowych.
[Wrocław] Zmiany w komunikacji na Kozanowie z powodu budowy nowego torowiskaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Zmiany w komunikacji na Kozanowie z powodu budowy nowego torowiska
Od soboty planowane są zmiany w organizacji ruchu na ul. Pilczyckiej, na której trwają prace w związ...
[Wrocław] Już wkrótce ulica Traugutta będzie jednopasmowaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Już wkrótce ulica Traugutta będzie jednopasmowa
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta właśnie realizuje jeden z projektów Wrocławskiego Budżetu Obywatelsk...
[śląskie] Remont DK 1 w Pszczynieartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Remont DK 1 w Pszczynie
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach informuje, że w dniach 17-30 wrze...
[Katowice] Willa Modernainwestycja
Pokaż inwestycję
[Katowice] Willa Moderna
Katowice, Piotrowice
GDDKiA rozwiewa wątpliwości w sprawie przebiegu pierwszego odcinka S11 w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA rozwiewa wątpliwości w sprawie przebiegu pierwszego odcinka S11 w woj. śląskim
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podkreśla, że głos mieszkańców terenów przyległych do przyszłej drogi ekspresowej S11 został wysłuchany i uwzględniony w dokumentacji projektowej przyszłego przebiegu S11. Już na etapie przygotowania Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego biuro projektowe, opracowując warianty drogi, uwzględniło uwagi lokalnych społeczności w kryterium społecznym. GDDKiA analizując to opracowanie projektowe, również uwzględniła ich stanowisko.
GDDKiA sprawdza wytrzymałość obiektów mostowych w całej Polsceartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA sprawdza wytrzymałość obiektów mostowych w całej Polsce
W ramach dwóch głównych programów drogowych Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) realizujemy obecnie 127 zadań o łącznej długości niemal 1625 km. Podczas prac na tych inwestycjach powstanie wiele obiektów mostowych (mostów i wiaduktów). Dyrekcja musi mieć pewność, że każdy z nich, zanim zostanie oddany do ruchu, jest w pełni bezpieczny dla użytkowników.
Wrocław: Trzy główne ulice na Starym Mieście zostaną objęte strefą Tempo 30artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Trzy główne ulice na Starym Mieście zostaną objęte strefą Tempo 30
Kierowcy poruszający się po stolicy Dolnego Śląska będą musieli zwolnić na trzech ulicach w samym ce...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Białystok] Kompleks mieszkaniowy "Nowa Blokowa"
Białystok, Wysoki Stoczek
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Żory] Zachodnia obwodnica
Żory
[Wrocław] Całkiem nowe Psie Pole, czyli zakaz wjazdu na ryneczekartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Całkiem nowe Psie Pole, czyli zakaz wjazdu na ryneczek
Ławki i knajpki na całkiem nowym i zamkniętym dla aut ryneczku Psiego Pola, który ma się stać lokaln...
[Zabrze] Kolejny etap rozwoju Strefy Ekonomicznej w Zabrzuartykuł
Pokaż artykuł
[Zabrze] Kolejny etap rozwoju Strefy Ekonomicznej w Zabrzu
Rozpoczęto kolejny etap rozwoju strefy ekonomicznej. Właśnie ogłoszony został przetarg na pierwszą n...
Malusi: Wykonawcy nie wytrzymują warunków zamówień publicznychartykuł
Pokaż artykuł
Malusi: Wykonawcy nie wytrzymują warunków zamówień publicznych
Drogowcy coraz częściej mówią o kryzysie w branży i wcale nie chodzi o małą ilość zleceń. Upadek DSS...
[Wrocław] Ziajka przebuduje drogę pod wiaduktem nad ulicą Starogroblowąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Ziajka przebuduje drogę pod wiaduktem nad ulicą Starogroblową
Już wiadomo jaka firma zajmie się przebudową infrastruktury drogowej w rejonie wiaduktu kolejowego n...
REKLAMA